سامانه طراحی دیزاینر

طراحی با طعم صداقت ....

سامانه طراحی دیزاینر

طراحی با طعم صداقت ....

دیزاینر | سامانه طراحی حرفه ای
طراحی قالب وبلاگ و گرافیک

به سایت طراحی دیزاینر خوش آمدید 

هر نوع طراحی با قیمتی مناسب سفارش را در نظرات اعلام کنید

منتظر سفارشات هستیم

این بار با قالبهای متفاوت برگشتیم

قیمت ها بسیار کم میباشد،سفارش دهید و قالب را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید



نظرات  (۱۶)

این قالب چندهست؟
http://cr7tak.blogfa.com
پاسخ:
این قالب فروخته نمیشود
قالب دیگری سفارش دهید
من یک پوستر اختصاصی میخوام  چقدر میشه

تو وبم جواب دهید
پاسخ:
وبت که اصلا ثبت نشده
ولی یه دونه پوستر درست نمیکنم چند تا با هم بگو تا قیمت رو یه دفعه ای بگم
3 تا پوستر اختصاصی 5 تومن میشه
یه قالب میخام شبیه قالب بارسا نیوز .
 میتونی درست کنی ؟
اگه کارو شروع کنی.
2 تومن همین الان بهت میدم ،‌بقیه بعد از طراحی ، موافقی؟
واسه بلاگفا
پاسخ:
تونستن که میتونم ولی شارژ دریافت نمیکنم شما 40 تومن هزینه کن خود قالب بارسا نیوز رو میدم 
کارت شارژ میگیرین

وبم درست شد

آخه یک دونه میخوام برای پست ثابت
پاسخ:
اطلاعات رو بدید ولی کارت شارژ به چه دردم میخوره
پول بای بریزید به حساب
3 تا درست میکنم 5 تومان
سلام .
 این قالب رو برام درست میکنی ؟؟؟؟؟؟؟
madridiha.ir
اگه درست کنی یه دامنه  .org  که مخصوص بلوگ هست بهت میدم .
 چطوره /
پاسخ:
فعلآ به غیر از پول تقد چیزی دریافت نمیشه
شما هم اگه این قالب رو میخواهید کمی هزینه کنید
2 هزار تومن + دامنه ی دلخاه .
بین : ir .  .com  . org  . net
خیلی دارم بهت ارفاق میکنم .
 پول نمیتونم بدم .
 منظورم شرایط یجوریه اصلا نمیتونم بدم .
دامنه کام 85 هزار تومن ..
من تو شرکت دامین کار میکنم ...
اگه میخای قالب رو درست کن .
 تا وصلش کنم به وبت .
 البته باید رمز عبورتو بدی‌؟:
حالا هم قبول نمیکنی ....
این پیشنهاد به این خوبی.
به هرکی بگم قبول میکنه .
 حالا ترور نمیدونم .
پاسخ:
نمیشه فعلآ به جز پول نقد چیزی قبول نمیکنیم
البته قیمت این قالب زیاد نیست
چقدر ؟؟؟؟
تا 5 تومن میتونم بدم ...
کد رو برام بفرست ...
و ایمیلتو بگو تا برات شارژ بفرستم .
چطوره ؟
موافقی ؟
10 تومن هم شد عیبی نداره .
پاسخ:
برادر من شارژ که اصلا راه نداره قبول نمیکنیم شارژ
من بهت شماره حساب میدم تو 12 تومن میریزی بعد ایمیلت رو میدی قالب رو میدم
در ضمن برای بلاگفا میخواهید
نه دیگه ....
اول بساز ...
شماره حسابتو بده .
 تا بریزم .
 زرنگ بازی در نیار ....
پاسخ:
من اول پول رو میگیرم بعد قالب ر میدم قالب آماده شد
برای بلاگفا
من هزار قالب سفارش دادم .
 اول پولشو دادم .
 بعد ها گولم زدن .
 این دفعه قالب تحویل میگیرم = پول میاد تو حسابت .
چطوره ؟
 تگه موافق نیستی تا برب جای دیگه ای .
پاسخ:
بنده هم 100 تا قالب فروختم اول پول میگیرم بعد قالب میدم

سلام خسته نباشید ..
میخواستم ببینم قالب real madridکه طراحی کردید میتونید برای وردپرس هم طراحی کنید ...؟ چقدر در میاد؟ممنون 
پاسخ:
بله طراحی میشه برای وردپرس 20 تومن میدم 
تشکر زحمتشو بکشید آماده شد بگید پولو واریز کنم
پاسخ:
اوکی منتظر باشید 
شما حمیدی؟
پاسخم رو همینجا بده و بگو چرا oje-png عوض شد.
اگه حمیدی می دونی چه جوری جوابمو بدی.
فردا می آم ببینم جوابمو گذاسشی یا نه.
پاسخ:
نه من حمید نیستم 
سلام دوست عزیز ..
 آماده شد؟؟؟

پاسخ:
قالب واس وردپرس خیلی دردسر داره و حرفه ی من نیست زیاد
قالب دیگه ای یا عکسی چیزی خواستی در خدمتم
کسیو نمیشناسی ؟ یا سایتی ؟ چیزی ؟ 
پاسخ:
من خودم یه قالب خوب دارم ولی زیاد رئالی نیس
میخوایش بگو بهت میفروشم
میشه عکسشو ببینم؟
پاسخ:
http://fcrealmadrid.ir/
سلام من یه قالب برای وبم میخواستم با هدر قشنگ و تخصصی برای وبم و رسمی خیلی ضروری لطفا قیمت رو یا برام ایمیل یا تو سایتم بگید ممنون تا سفارش بدم...
پاسخ:
با سلام
قالبهامون با این قیمت ها ارائه میشه
قالب اختصاصی : 30 تومن
قالب خوب : 20 تومن
قالب متوسط : 15 تومن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی